Silnik pneumatyczny łopatkowy M250

Firmy wyposażone w instalację sprężonego powietrza w halach produkcyjnych mogą w łatwy sposób wykorzystać szeroki wachlarz zalet silników pneumatycznych:

  • szeroka gama produktów o mocy od 0,2kW do 9kW
  • prosta regulacja prędkości obrotowej i momentu obrotowego
  • możliwość stosowania w strefach zagrożenia wybuchem
  • natychmiastowy start, stop i zmiana kierunku obrotu
  • odporny na zabrudzenia i wilgoć
  • przeznaczony do pracy ze sprężonym powietrzem
  • przeznaczone do montażu kołnierzowego, wspornikowego i poprzez hamulec


Wymiary




Tabela osiągów

  • Wersje zamocowania

    M250F - silnik z hamulcem pneumatycznym

    M250P - jak na rysunku po lewo

    M250C - kołnierz NEMA 56C fi6.1/2" - wał fi5/8"

    M250B14D71 kołnierz B14 x fi105mm - wał fi14mm

    M250B14D80 kołnierz B14 x fi120mm - wał fi19mm

    M250B14D90 kołnierz B14 x fi140mm - wał fi24mm

    M250B5D71 kołnierz B5 x fi160mm - wał fi14mm

    M250B5D71BN silnik z hamulcem pneumatycznym BN71

    M250B5D80 kołnierz B5 x fi200mm - wał fi19mm

    M250B5D90 kołnierz B5 x fi200mm - wał fi24mm

    M250B5D90BN silnik z hamulcem pneumatycznym BN90

  • Pozostałe dane

    Smarowanie
    4-5 kropli/min przy pracy ciągłej
    9-12 kropli/min przy pracy nieciągłej

    Filtracja
    64 mikrony lub lepsza

    Obciążenie promieniowe
    max. 170N

    Obciążenie osiowe
    niezalecane

    Moment bezwładności
    0,226 g.m2

    Temperatura pracy
    od -20st.C do +80st.C

    Waga
    3,8kg (M250F)

  • Pliki CAD oraz CAD3d